مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: به لحاظ پایین بودن کیفیت، آب شرب ۲۳ روستای بردسکن با تانکر تامین می‌شود. 

آب شرب ۲۳ روستای بردسکن با تانکر تامین می‌شود 

به گزارش قدس خراسان، حسین مهدوی اولیایی اظهار کرد: علی رغم بارندگی‌های اخیر ولی بازهم بارندگی‌ها در حوزه آب شرب شهرستان بردسکن تاثیری نداشته است و  تنش آبی همچنان در روستاهای شهرستان بردسکن وجود دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: به لحاظ پایین بودن کیفیت، آب شرب ۲۳ روستای بردسکن با تانکر تامین می‌شود. 

وی افزود: متاسفانه به لحاظ نوع زمین شناسی و پیشروی کویر آب شرب این روستاها فاقد کیفیت است و مجبور هستیم آب شرب این روستاها را با تانکر تامین کنیم. 

مهدوی اولیایی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های امور آب و فاضلاب به لحاظ سهل الوصول بودن تاسیسات آب و فاضلاب است که متاسفانه برخی افراد اقدام به وصل انشعابات غیر مجاز، دستکاری در تاسیسات اندازه‌گیری و کنتور آب می‌کنند که در همین راستا سال گذشته ۷۷ مورد و از  ابتدای امسال تاکنون ۲۲ مورد انشعابات غیر مجاز در سطح روستا و شهرها کشف شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن افزود: در این راستا برای متخلفین تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به تخلفات انجام شده در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیون تومان این افراد محکوم به جریمه شده‌اند.

مهدوی اولیایی مطالبات امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن را از مشترکین بیش از ۶ میلیارد تومان نیز اعلام کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن تعداد مشرکین آب و فاضلاب این شهرستان را ۳۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: آب شرب سه شهر و ۷۶ روستای شهرستان بردسکن از محل ۵۲ منبع آبی تامین می‌شود که ۹۰ درصد آب شرب مردم شهرستان از طریق چاه‌های زیرزمینی استحصال می‌شود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.